Önskelista

Idag vaknade jag kring 6 och la mig då i soffan och lyssnade på musik.
Tomas ringde sen närmare 7 tiden och surrade lite. Han bara chansade att jag skulle vara vaken och som tur så var jag det. Jag har vaknat och klivit upp i tid de senaste dagarna..
Måndag: 05:00
Tisdag: 09:00
Onsdag: 11:00 (inte så bra)
Torsdag: 09:00
Fredag idag: 06:00
Och i helgen så kommer det bli kring 6 tiden eftersom jag börjar jobba kl 7.

Idag har jag ringt en jäkla massa telefonsamtal.. ja har bokat tider på vårdcentralen för att få ut recept för min migränmedicin och lite annat.. Sen har jag ringt till tingsbacka och gått dit med min uppsägning av lägenheten eftersom mitt vik slutar sista maj och ja ska va ute ur lägenheten då.
Jag ringde till Emma och bokade klipptid hos Sofie på måndag.. Undra vad jag ska göra då???
Sen har jag även försökt nå lönekontoret men  utan lycka..

Sen har jag väl bara som mest suttit vid datorn och kollat in saker som jag vill ha..
Skor, kläder, kamera o löshår!!!
Det här är lite av det ja vill ha:



Skorna där de är från skopunkten.se och ja funderar faktiskt på att beställa dem redan nu så jag får dem till marknan. Det brukar ju gå så himla fort att få hem det man beställt därifrån. Tummen upp..
Men det är inte bra att sitta och kolla för mycket på grejjer på internet. Det blir så himla dyrt.
Lönen kom i förrgår och jag har inte ens kvar en tredjedel av den.
Den då är det ju också på grund av att jag är duktig på att spara pengar!! Måste nästan köpa en nu spargris för den ja har nu håller då på att sprängas. Ne, skämt o sido. Jag är rätt stolt över att ja sparar duktigt varje månad.
Jag måste bara lära mig att tillåta mig själv att använda dem också.

Ne, nu ska jag fixa till mig lite och fara o handla lite mat så jag och Anci kan tillaga nå lunch tillsammans idag.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: frida

Va duktigt av dig att du sparar varje månad :) Men du gumms, vad händer efter maj då? Vart bär det då av? Neråt och lite närmare mig hoppas jag då ; ) För just nu är det bara FÖR långt! Pusss!

Postat av: Bea

Snacka om att du gjort mig beroende!!! Men inte ens kommenterar du nå hur duktig jag är ;) hehe! puzzåkraamis

2008-03-02 @ 19:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback