xD

Oj nu var det 8 dagar sen jag skrev här.
8 dagar efter min födelsedag, idag är Fridas födelsedag! :)
Jag hade först tänkt ta en tripp till pite över dagen idag eftersom jag är ledig men jag blev för snål, för jag har ju ändå varit i pite redan en gång denna månad!

Idag fick jag en skön sovmorgon till 12.00. Det var väldigt längesen jag fick sova så länge på morgonen!
Anci kom hit kring 14:30 och surrade lite innan hon och Elin åkte iväg mot Gävle!
Jag önskar att jag kunde följa med ner dit och hälsa på alla mina vänner igen!
Tydligen så ska Takida spela på Heartbreak på Torsdag och det får mig bara att känna mig ännu mer purken eftersom jag inte kan åka ner! Jag skulle så otroligt gärna vilja vara där jag med.

Men jag får ta och hitta på nått annat kul. Min vän Johan Löfbom kommer kanske hem i helgen och då blir det nog att ta en öl och förhoppningsvis kanske gå ut på Toxic i Arvidsjaur. Det kan nog bli en kul helg hoppas jag!

Jag har suttit och kikat på boardstore och hittat en snowboardjacka som jag funderar på att köpa!! Jag hoppas bara att det blir en bättre snowboardvinter i år. Förr året så åkte jag bara på brädan 3-4 gånger :(




Nu ikväll så hade jag tänkt gå ut på en promenad genom Arjeplog. Bara det inte är för kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback