Täningsvärk

Så grymt skönt att äntligen börjat komma igång lite i gymmet. 
Jag har hela veckan varit på gymmet på morgonen före frukost. 
Har värmt upp på löpbandet och sedan kört lite lättare övningar då jag antar att jag inte har så starka muskler längre. 
Varje dag har jag kört mage och rygg övningar. Sen har jag varvat mellan ben/rumpa och armar/axlar övningar :) 
Träningsvärken har funnits i magen och triceps mest. 
Igår avslutade jag gympasset med 35 minuter på cykel. 
Mina ben har fin träningsvärk idag. 
Det känns så himla bra! 


Tre dagar har jag varit med på vattenaerobic kl 12 och jäklar så kul det är då man har en bra tränare. 
Alla sjöng och hade kul. 


Kommentarer
Postat av: Lillsis

Sååå duktig :)

2014-09-27 @ 11:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback