Grön juice

När kag fyllde år förra året så fick jag en juicecentrifug eller vad de nu heter. 
Den är kanon och jag använde den flitigt till en början. Sen bara nån gång då och då. För det gick så himla mycket frukt och grönt för att göra ett glas juice. 
Men nu känner jag igen att jäklar vilken bra grej för stt få i sig massor med bra saker. 
Så imorse var första dagen som jag gjorde en ordentlig grön morgondrink. 


Ingefära grönkål gurka päron äpple och citron. Mumma!!!
Gjorde en stor kanna med juice så jag har till lunch också. Den är inge kul att rengöra så jag gjorde mycket på en gång :)

Jag hoppas på att bli piggare och kanske se lite skillnad i hyn. 
För bara för att jag skrev för ett tag sen om att min hy var så bra, så har jag fått sota för det. Nu känns den inte kul.
Men den är inte dålig. Men skulle kunna få va bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback