Fest

Gårdagens fest på carlings var riktigt kul. Jag och Robert gick först till Nodo där vi fikade och surrade bort lite tid före förfesten. 
Väl på förfesten (på carlings) fanns coronne spel och tv spel. Tror de flesta blev ganska nostalgisk. Jag kom ihåg mer än jag trodde av Mario på 8 bitar. Som var extraliv och stjärnor låg gömda. Ja det var himla kul :) 

Vi deltog alla i en utlottning av diverse saker och både jag och Robban vann lite smått och gott. 
Jag var ganska trött så när alla gick ut på nattklubben så åkte jag hem och la mig :)
Det var nog ett smart drag för idag har jag faktiskt grymt ont i fogarna. 
Kände inte av nått väl igår kväll. Men nu. 
Så det blir att ta det lugnt idag. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback