Morgonträning ska bli en vana

Så grymt skönt att få svettas och träna direkt på morgonen. 
Jag tog med Otto i vagnen och gick en promenad mot fårön. 




På vägen dit möttes jag av tre korpar som lekte lågt bland träden. 

Villa enorma fåglar!! 

På fårön sprang jag en bit och promenerade en bit. 
Det gick riktigt bra. Annars brukar jag inte alls klara av att springa. Men nu var det skönt. Kanske tack vare att jag körde vagnen också. 
Jag köpte en ny träningsbh strax före jag blev gravid och hann aldrig använda den.
Invigde den idag och den är såå bra. 
Riktigt bra stöd!

Väl framme på fårön hade jag promenerat 3,33km. Blir minst lika lång promenad på vägen hem :) 




La mig på gräsmattan och körde plankan i 30 sekunder och provade göra 10 armhävningar. 
Kändes också lätt. 
Så det är en bra början :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback