Medusa

Äntligen har jag min medusapiercing igen. Tredje gången gillt. 
Var tvungen ta ut den på förlossningen när jag skulle få Otto. Sen piercade jag mig igen men var tvungen ta ut den när jag skulle operera bort bröstkörteln under armen. 
Sen väntade jag på att bli gravid och få Ebbe innan jag piercade mig igen. 
Idag blev det äntligen gjort. 
Malin på Anna klippare gjorde det riktigt bra. Fort som fan gick det! 




Ganska svullen blev överläppen och lite rodnad kring smycket men det känns riktigt bra. 
Nu 5h efteråt har svullnaden lagt sig och det ser riktigt bra ut! 
Jag är så nöjd

Kommentarer
Postat av: Emelie

Schnyggt! På vilka ställen gör hon piercings?

Svar: Allt ovanför naveln. Inte genom brosk dock. Tror jag.
PEAKEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback