Not again

Har jag sagt att jag inte är så nöjd med min migrän? 
Eller att det inte alls är kul att ha migrän när man är gravid? 
Illamående och kan inte äta nånting. Bara ligga i sängen hela dagen. 
Är inte alls okej. Stackars lilla bebis som har en så trist mamma. 
Bebis ska  ju vaggas hela dagarna och må gott. Inte lyssna på en kurrande mage.

Jag fick akupunktur igår men idag kände jag igen hur migränen kom smygande (vanligtvis är den bara där och det är för sent att ta medicinen)
Så jag tog en tablett, började må illa och känna mig spyfärdig men gav mig fan på att få somna om. Vilket jag gjorde. 
Känner mig ännu illamående men ska försöka äta någon lunch. Önskar att vi hade nån färdig soppa. 
Blir nog fil istället. 

Ska hämta palten från dagis på 1,5h så ja vill verkligen bli pigg och må bättre innan dess! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback