Kaffe begravning och bob

Somnade tidigt igår och kände mig som en zombie på morgonen. 
Snuvig och tung i huvudet. 
Men efter en timmes promenad och flera koppar kaffe har jag äntligen vaknat!


Imorgon ska jag på begravning. 
Jag har inte varit på begravning sen min farfar dog så jag känner mig lite osäker på hur man beter sig. 
Men allt kommer ju naturligt. 
Begravningar brukar vara fina och fina minnen så det blir säkert bra! 

På lördag ska vi nog åka till kåbdalis skidanläggning för att åka bob och pulka. Ebbe har storlek 68 men han får ha Ottos gamla overall i storlek 80 :) han lär väl drunkna i den men det blir nog bra. 
Jag funderar på att ta med min snowboard men är osäker. Vet inte om jag hellre leker med barnen :)
Var dock längesen jag åkte bräda. Kan va skitkul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback