En sån där dag

Då ingenting passar eller känns bekvämt. 
Jag tror att jag bytt om tre gånger idag. 
Ändå har vi bara varit hemma. Men jag är inte en av dem som vill gå omkring i pyjamas eller mjukisbyxor bara för att jag är hemma. 
Vill ändå känna att jag har fina kläder på mig. 
Sminket blev inte heller bra och jag har bara känt mig obekväm i mitt skinn. 


Är dock nöjd över min gula bandana som jag nog aldrig använt förut. Den är inte ny och den har legat i min bandanahög länge men aldrig blivit använd. 

Imorse fick jag beställa en julklapp till mig själv från Robert. Tre nya hårtoningar från shock. 
Jag blandar dem med balsam och har alltid varit nöjd med alla färger jag provat. 
Beställde två olika blå och en rosa för att blanda till en snygg lila färg. 
Kanske provar blått enbart också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback