Viktminskning

Har beställt lite mer från gymgrossisten igen. Fick prova en proteinbar gratis vis förra beställningen och den var grymt god så jag beställde 12st av dem sant en ny smak av proteinpulver. Även den var riktigt god. Tror smaken heter coffee. 

Jag tycker äntligen att det börjar synas i ansiktet att jag gått ner i vikt. 
Har börjat kunna använda lite kläder som jag köpt och vigselringen sitter på fingret igen.


Jag beställde några shorts och köpte några tröjor som jag ville kunna använda i sommar och det kan jag göra nu.
En tröja har till och med blivit nästan för stor. Det känns ju skitkul. :)
Har tänkt prova ett par byxor snart som jag beställde i en mindre storlek. Men jag vill inte bli besviken om jag inte kan ha dem. Så jag drar ut på det och kommer nog inte prova dem riktigt än. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback