Lush

Kom på att jag faktiskt har lite badgrejjer från Lush liggandes..
En badbomb och en comforter (skumgrej tror jag)
Så jag unnade mig ett avkopplande bad..
Har varit så sjuuuukt trött och frusen den senaste tiden så jag tänkte att ett varmt bad skulle passa perfekt!! pyttsan, Jag har ju vridit ner varmvattnet och tydligen vridit ner det lite väl mycket.
Inte alls fick jag det där heta badet.... Nej jag låg och huttrade medan jag väntade på att badbomben skulle göra sitt.. Vattnet blev blått men det var kallt och luktade inte speciellt gott.... vilket jag kom ihåg att den badbomben skulle göra..
Måste nog ta en tur till Luleå och kika in på lush och köpa nytt.
OCH INTE GLÖMMA att vrida upp varmvattnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback