dagis

Har ju glömt bort att berätta att Otto tillslut fick dagisplats.. eller ja förskola heter det ju nu mer.
Det blev hummerstigen och det är en bra bit bort från oss (om man jämför med de två dagisen som vi bor granne med och som vi egentligen hade sökt till) 
Men jag vet att jag gillar lokalerna och jag känner mig positiv.
Vi kommer att säga upp platsen i mars ändå för att söka in honom på Tallåsen (granne med oss) till hösten.
Det är tre månaders uppsägningstid så vi säger upp platsen i mars för att han ska vara hemma juni juli augusti.
Hummerstigen kommer bara vara öppet till juni eftersom det öppnades för att bara finnas tillfälligt för oss som inte fick plats på något annat dagis här på djupviken.
Det får bli bra det här! :)
Vi har mycket att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback