Sminkat finaste Jessan ikväll

Ikväll har vi käkat kräftor med Jocke, Jessica och Alice här hos oss!
Efter kräftskivan fick jag sminka Jessica! Fick fria händer och jag provade därför en lite annorlunda färg.
Plum Dressing från MAC.
Jag har dock inte lärt mig att lägga makeupen lite "skarpare/mörkare" för att det ska synas bättre på bild.
Eller kanske jag måste skaffa en bättre lins?
 
Vi blev i alla fall sjukt nöjd.
Måste dock gå en fotokurs eller nå för att lära mig ta bra bilder
 
 
 
 
 
Det som inte syns på bilden är att jag målade med en
guldig ögonpenna i vattenlinjen.
Det blev riktigt fint mot hennes blå ögon!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är så otroligt duktig på att sminka :) I just love it.....PUSS

2012-11-04 @ 21:36:29
Postat av: Lillsis

Så himla fint! passade jessica jättebra :)

2012-11-04 @ 21:50:59
Postat av: Bea

Du är så duktig :-)

2012-11-04 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback