blir inget babysim idag

Lillpalten är inte riktigt sig själv idag.
Han "vaknade" kl 5 och jag fick knoga och ge honom tutten ända till 8.. Han var inte riktigt vaken... men han sprattlade och gnydde och blev tyst när han fick tutten..
Så redan då märkte jag att någonting störde honom.
När vi klev upp så brukar han vanligtvis vara nöjd och titta på nyhetsmorgon.. Men inte denna morgonen.. Han gnällde och jag förstod att han kanske inte riktigt mår bra.
Kollade om han hade feber.. 37,4.. han brukar ligga på 37,1.. Så han fick en alvedon.. han blev lugnare och sover nu i vagnen!
Jag skiter i att åka på babysimmet idag eftersom jag inte vill riskera att han blir sjuk. Robban är nämligen sjuk så det kan vara så att han har smittat Otto lite..
Vi åker ju utomands om 2 dagar.. så vill inte riskera att Otto blir sjuk före det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback