vad är det för dag idag?

Jag vet att det är min namnsdag. Sofia dagen.. men är det tisdag eller onsdag?
Så himla dygnsvild man kan bli.
Igår var vi på föräldrautbildning och idag har vi varit både hos barnmorskan på morgonen samt på specmödra och pratat med barnmorskan Monica.
Besöket hos barnmorskan var jättebra och allting känns riktigt bra.
Lillhjärtat pickar på som vanligt i ca 150slag per minut.
Mitt sf-mått  följer min kurva och låg nu på 36cm.
Blodtrycket var okej och samma med pulsen.
Inga konstigheter! :)
Åt lunch med Linda och kl 13 så var vi på sjukhuset/specmödra för att prata med en barnmorska från Noreagruppen.
Jag känner mig rätt lugn nu kring min oro inför förlossningen.
Hoppas på att få kunna ha en naturlig förlossning och att jag får fortsätta känna mig trygg med att: det här klarar jag av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback