sömn

För att komma ihåg och jämföra sedan när bebis har kommit ut..
så ska jag skriva ner hur jag sover nu.
Har egentligen samma rutiner haft nu i fleeeera veckor.
Jag lägger mig vid 22-23 tiden..
Sover till 00-01 då måste jag kliva upp och pinka.
Sen somnar jag om fort och sover till strax efter 02.. ibland nästan kl 03..
Då ligger bebis och sprattlar lite. Men jag brukar då bara vända på mig och somna om medan han bökar på.
Sen sover jag till närmare 05 då jag vaknar av att händerna är bortdomnade.
Tumme pekfinger och långfinger är ALLTID bortdomnade..
Då kan jag inte somna om och måste ligga och "plocka äpplen" i luften, eller försöka räta ut handleden helt rak, samt knyta händerna och spreta med fingrarna.. Jag har mina små övningar som jag alltid får göra.
OM jag somnar om , då sover jag nu mer till 8-9 tiden.. för då vaknar jag av att jag längtar efter frukost! :)
Tycker att om bebis bestämmer sig att vakna de här tiderna.. 00- 02 och 05.. ja då är jag nöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag vaknar typ alltid samma tid, men jag vaknar inte av bebis. tror jag inte. utan att sömnen e stört bara. Sedan när jag gått upp o kanske gått på toa eller så, då känner jag bebis och tror då att bebis vaknat utav att jag gått upp. Så jag vet inte om det är jag eller bebis som vankar först ! :P

Postat av: felicia - fotokobran

Du har väl inte missat Helgens Sweetie? :D

http://fotokobran.se/2012/may/var-med-och-delta.html#comment

ursäkta om du redan fått denna fina lilla påminnelsen! :)

2012-05-05 @ 00:39:12
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback