Sofia 12 år

Inatt vaknade jag med migrän och kunde aldrig riktigt "komma till ro"
Har legat i sängen till strax efter 11.
Migränen har varit borta i flera månader och jag började tro att mina gravidhormoner hade raderat den.
Men icket.. och såklart har jag ingen migränmedicin hemma.. Varken av min "gamla" som jag hade före graviditeten och inte heller den "nya" som jag skulle ta under graviditeten..
Tyckte att bebis hade rört sig lite på morgonen så jag klev upp strx efter 11 och petade i mig lite frukost.
Fick nån spark så kände mig rätt nöjd efter det.
Försökte lägga mig på soffan igen men blev plötsligt såååå rastlös.
Med min migrän klev jag upp och började manekänga för Robban, allt nytt som jag köpt den senaste tiden.. som han inte sett ännu. Kände mig som Sofia 12 år igen!
Sprang omkring här och snurrade med mina nya klänningar.. haha
Har ju fått ett il och handlat på H&Ms webshop. En hel del..
När vi nu var i Falun i fredags så köpte vi lite Lundmyr bebiskläder. Superbilligt!
Ska slänga in det i tvättmaskinen strax. Blir sedan att börja packa BBväskan..
Har helt glömt bort att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback