slag och sparkar

Igår oroade jag mig för att bebis inte rörde på sig speciellt mycket..
Nån gång under hela dagen/kvällen bara..
Men idag är det som vanligt igen.
Han vrider och vänder sig, sparkar och boxas för fullt.
Det värsta är ändå när han vrider på huvudet! INTE skönt!
Men känns ändå bra att veta att han är på rätt plats!!
Han får gärna bestämma sig för att komma när som helst! Fine with me!
Har faktiskt börja packa BB väskan lite smått..
Eller jag ahr tagit fram några bebisplagg som ska få följa med.
Bara Robban godkänner! Men det vet jag att han gör.
Vi har fått en body av Linda, med KIZZ på..
Den ska vi ha med oss.. och denna som Robban köpt!
Nu är det snart dax för sista dagen med föräldrautbildningen..
Jag har fortfarande migrän så Robert får åka själv.

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

håll ut! snart är bebis ute :)



började träna i mitten på januari.. äta bra har jag alltid gjort, men jag har dragit ner en hel del på alla dumheter :)

Postat av: Anna

Håll koll på huvudvärken så det inte är nå symtom på högt blodtryck! Så att du och bebis ska fortsätta få må bra

2012-05-21 @ 17:18:41
Postat av: Bea

Packa väskan för de vill man INTE göra om värkarna startar ;-)

2012-05-21 @ 23:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback