morgonens samtal

Igår skickade Robban ut förfrågan till 2 olika firmor angående vår altan som vi vill bygga ut!
Redan på kvällen fick han svar. Det ringde ett nummer som han inte kände igen, så han svarade inte.
Men strax därefter fick han ett mail från en firma!
Robert ringde upp honom imorse och han ska komma hit och kika redan imorgon!
De har häcken full i sommar så han sa att de tidigast kunde ta detta projekt till hösten.
Vi ska ju höra oss för med fler firmor, men jag förstår att vi är sent ute och det kommer tidigast bli av i höst!
Robert har ritat upp ett sketch på hur det kommer se ut..
Inte bara altanen ska göras om.. Vi har tänkt lägga nytt tak också!
Ett tag som detta.....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag var hos tandläkaren i vintras typ dec. och de ville redan då laga mina tänder. Men jag tackade nej då jag hade problem med att ligga ner på rygg. Men de har inte sagt något om att det ska vara ett problem, däremot tvärtom att man ska se över sina tänder mer noggrant då man är gravid/ammar för man får sämre "tandhälsa" än vanligt. Men det är nog en smaksak hur man vill göra och vad man känner för. Men en vanlig kontroll är nog inga problem iaf :)

2012-05-03 @ 14:25:36
Postat av: Anonym

jo jag ammar, men de sa då inget igår om att det skulle vara något problem. Nu har jag ju redan världens infektion i kroppen och läkaren sa då ingenting på akuten om att inte amma, trots att jag får ett jättestarkt antibiotikum.

2012-05-03 @ 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback