menååååh

JAG VILL ÅKA BORT!
JAG VILL HITTA PÅ NÅNTING!
Men vad kan jag egentligen göra nu?
Har kollat på resor till både göteborg och barcelona..
Billiga och bra resor.. Men Robban vill inte att vi ska åka och riskera att bebis vill komma till världen då.
Hittade t.ex resa nu på torsdag från skellefteå till barcelona med hemresa på måndag.. för 3600spänn för oss båda!
HUR awsome som helst! Meeeen det blir inte.
Varför har vi inte kollat upp det tidigare? ;)
Äh, vi ska kanske bila ner till sandviken/gävle istället!
Har pratat med min vän Sofia i sandviken, som kommer vara hemma och gärna träffar oss! :)
Så vi får se om det kanske blir en bilsemester ;)
Svar till Frida: Ja, jag har instagram: ekmansofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback