men suck!!!!

Försäkringskassan har gjort det igen!!
Jag skulle egentligen ha fått utbetalt min graviditetspenning i fredags, men de hade glömt mig så jag kontaktade både FK i stan och kundtjänst.. Som sa att de hade gjort fel men att de la skrev upp att jag meddelat dem.
Javisst, de fick tummen ur röven och idag fick jag utbetalt.
Har inte fått utbetalningsspecen.... men den lär jag få om någon dag.
Då ringer en kvinna som har hand om mitt graviditetsärende idag.
Hon säger att jag fått utbetalt för mycket?!?!?!?!
Att jag fått utbetalt dubbelt.  HELL NO! sa jag och förklarade för henne att jag räknat ut det där själv
och att jag skulle få cirka den summan som jag nu fått.
De har räknat ut min dagpenning på FEL sgi..
Så när jag berättade detta nu och visade hur insatt jag är... ja då bad hon att få återkomma.
Nu har jag kollat på mitt beslut som jag fått hem från FK då de räknade ut min SGI.
Har även räknat ut att de har nu betalat ut cirka 200kr för LITE..
Så jag hoppas att min handläggare ringer mig imorgon bitti och inser att jag inte alls är återbetalningsskylldig.. utan att DE ska betala ut mer.
Jag skulle haft rätt summa pengar på mitt konto redan i fredags... Men fått utbetalt fel summa IDAG..
SUCK!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow! Måste ju säga att jag är smått imponerad att du kan komma fram till nåt skälv i den djungeln!! :-p alltid kul att ha rätt och får man ge FK en sprätt på näsan är det ju inte dumt alls!! :-)



// Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback