less space

Nog märks det att det verar bli trångt om utrymme där inne för bebis.
Jag får så himla tydliga sparkar och minsta rörelse där inne visar sig direkt med att magen hoppar till
eller blir sned. Helt fantastiskt är det!
Nu är det himla längesen jag/vi köpte något klädesplagg till bebis.. och det kliiiiar i fingrarna för mig.
Jag VET att det finns jättefina kläder att beställa, att kappahl har ett par byxor som jag vill att bebis ska ha.
Och LINDEX... ja där har jag sett sockar, chinos, bodys.. ja massor!
Ska försöka hålla mig från stan ett tag till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att vi kan fara och kolla på bebis saker framöver?:) eller iaf en fika eller så?:)

Nu mår nog bebis bara bra, men jag är förkyld! Så typiskt. Ska sova hela dagen så att förkyldningen försvinner :)

Postat av: Lisa

Jag hakar också gärna på å kikar på bebissaker! ;)

2012-05-10 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback