Lång dag, onda fötter

Idag har jag varit igång alldeles för länge.
Men det har varit en riktigt kul dag!
Började med att möta upp Elina för lite lunch och shopping på stan.
Sen kl 14 hade vi ett bokat möte på banken så Robert mötte upp mig på stan strax före.
Mötet gick riktigt bra så efter det firade vi med att åka till Lundströms för att kolla fasadfärg.
Tanken är att huset ska målas om i sommar.
Vitt med svarta knutar! Tror det kommer bli skitsnyggt! :)
Efter middagen åkte vi iväg igen....
Nu skulle Linda köra klart sin chestpiece och jag är som vanligt ett lite moraliskt stöd!
Vi kom hem för en liten stund sen och jag kan bara meddela att det verkligen känns i mina fötter, att jag varit igång hela långa dagen!
Köpte ett par foppatofflor på DollarStore igår.. storlek 39!!! Har vanligtvis 35-36 på skorna..
Men mina fötter är så himla svullna så jag fick inte på mig nån mindre storlek än 39..
Nu när vi gick från studion så hade mina fötter svällt så enormt att till och med foppatofflorna satt hårt! :(

Kommentarer
Postat av: Sofia

MEEEEN ÅÅÅÅÅH, Gud vad fint med vitt hus och svarta knutar.... MIN DRÖM!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback