läkarbesök

Imorgon har jag tid på Specmödra igen.
Den här gången ska jag få träffa en läkare som ska ge mig lite mer fakta om bäckenet.
Låter ju skitmysko tycker ni kanske.
Men eftersom min rädsla med att föda barn, sitter i att jag är rädd att jag är bäckentrång..
Och att det är genetiskt då både jag och mina kusiner föddes med snitt...
Läkaren ska ge mig fakta och vi ska prata om att röntga bäckenet.
Det är inte säkert att jag kommer att få göra det, men han ska i alla fall få träffa mig och
förklara för mig hur det går till..
Jag vill helst av allt föda på naturligt sätt och jag vill absolut slippa akut snitt..
Därför så kanske jag ska röntgas och se om mitt bäcken är för litet eller om det kommer att gå att föda "som vanligt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback