gipsa gravidmagen

Idag är det pissväder, det har snöat och nu tror jag att det regnar!
En bra dag att stanna inomhus!
För någon vecka sen så köpte jag GIPS på pysselaffären här i stan.. Tanken var att avgjuta gravidmagen!
Idag är en perfekt dag för ett sånt projekt!
Kanske lite tidigt att göra det redan nu. Men någonstans har jag hört att det är bäst att göra detta före v.36-37. Då magen tynger NER mer och inte är lika vacker.
Självklart är en gravidmage i v.39 vacker. Men bästa tiden är strax före v.36-37.. Har jag hört!
Kanske gör en avgjutning senare i graviditeten också.
Imorgon går vi in i v.34!
Tänk.. bara 6 veckor kvar till beräknad födsel?!
Marika gjorde en gipsmage när hon väntade Leo 2007!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback