blomlådan

Förra veckan.. eller kanske det var helgen..
så körde jag coh Robban runt och letade stora krukor att så lite uteblommor i.
Till slut hittade vi denna låda på återvinningen!!! Av alla ställen! :)
Så det var gratis och PERFEKT!
Robban har klätt in den med svart sopsäck så att inte träet ska ruttna av fuktigheten och jorden.
Idag var jag och farsgubben på handelsträdgården i Öjebyn och jag köpte lite uteblommor.
Jag köpte 2 olika sorters blommor.
Kommer inte ihåg vad de hette..
Men båda ska vara himla tåliga...
och de övre blommorna som jag köpte i både vitt och rosa, de går även
att sätta ut och så sprider de sig!
Inte illa..
Ikväll får denna blomlåda stå inne. Men imorgon ska den få komma ut på altanen!
Det är egentligen för tidigt för många blommor att bli planterade och stå ute redan nu.
Men dessa blommor ska tåla frost så jag hoppas att de överlever.

Kommentarer
Postat av: Mamma

MEN så FIFFIGT!!! gilla jättemycket!!

2012-05-09 @ 20:58:42
Postat av: Emma

Det blev ju hur bra som helst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback