nu kommer avundsjukan

haha, jag visste att det skulle bli såhär.
Men det är ju fullt normalt också.

Igår fick våra vänner Lillan och Jens sin lilla dotter.. De var egentligen beräknade ca en vecka efter oss.
Även några i mammagruppen på facebook har fått sina bebisar..
och jag håller på att längta IHJÄL mig!!! Nu är det ju bara 5 dagar  kvar till BF..
Fast om man räknar efter mensen så var jag först beräknad till imorgon!
Tror ju verkligen inte att det blir då... Går säkert över bara för att jag håller på att längta ihjäl mig...
Men jag kan inte annat än bli riktigt avundsjuk.... på ett positivt sätt såklart! ;)

NU FÅR DU KOMMA UT OTTO!!!!!! ;)



Bild från då vi var i sunderbyn och kollade hur bebis mådde!






Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tror inte du kommer gå över tiden! :)

sv: ne jag tror inte den funktionen fungerar ännu, att man svarar på kommentarern bara genom att trycka på "svara".. om du kollar på fliken kommentarer så står det "svar till mig.. den funktionen kommer snart står det.. :)

yes ja ska packa bb väskan nu vilken dag som hellst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback