åkte till sunderbyn

Allt är bra och vi mår bra!!
Sen en tid tillbaka så har jag bara känt sparkar.. eller rättare sagt rörelser från lillemans fötter.
Så imorse ringde jag och berättade det för barnmorskan.
Om jag bonkar till/flyttar magen så får jag ingen bonk tillbaka....
Så hon tyckte att jag skulle ringa specmödra. Det gjorde jag men de kunde inte ta emot mig.
Så bm på specmödra ringde till specmödra i sunderbyn..
5minuter senare så ringde hon upp mig och sa att jag var väl kommen till sunderbyn för att kolla hur lillen egentigen mår.
Vi åkte dit direkt.
Gjorde UL, allt var bara bra... inte för lite vatten.. vilket var min oro..
CTG kurva som visade att allting var bra.
berättade även för läkaren att jag har mkt samman dragningar, molande värk och ilningar.
Så han gjorde en gyn undersökning och min tapp var ganska omogen men på rätt väg.
Sen fick jag ta urinsticka som var helt normal.
Så allting är bara bra... han har det för bra där inne...
Hoppas undersökningen retar igång lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback