bilj***l

Imorse körde Robban till bilverkstan och lämnade in mazdan.
Biljeveln har börjat "klucka" när man kör.
Vi (jag och robban) som in kan nånting om bilar.. har fått höra lite av varje, vad det kan tänkas vara..
Men idag får vi domen från verkstan.
Jag ska i alla fall fira med att städa, tvätta samt träffa Jenny och kära lilla Lova.
Jag blev bjuden dit för lunch idag egentligen men eftersom jag inte har någon bil.. och inte orkar gå till Rosvik.. nån mil.. så bjöd jag hem dem hit istället! :)
Ska hälla i mig min älskade tekopp nu och sedan hoppa i duschen.!
Psst.. igår fick jag mitt paket från kicks.se
Lancome flaskan men makeup remover är ENORM..
Vilket kan jag gjorde.. från 540kr till 166:-
Såå nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback