JA TROR JA DÖR

hahaha!!
Blev en jävla massa rännande idag! På idepoolen med Linda, fika på kvarters och påtår hemma hos Linda.
Sen åkte jag in till stan igen för att drälla lite på alla affärer med Marika.
Robban blev klar tidigt idag och följde med oss.
Efter stan gick jag och Robban på Coop och handlade. Väl där inne så gick trodde jag att jag skulle DÖ!!
MINA FÖTTER!!! fyfan vad de värkte.. Hade vandrat på stan i ca 2h 30min.
Hela dagen hållit igång, men även suttit ner mycket!
Jag gick omkring och hängde över shoppingvagnen och suckade: Jag tror jag dööööör!
När vi kommit hem och ätit så tappade jag upp ett skumbad och väl där i så förstår jag varför jag hade så ont i fötterna!
Jag är ju svullen MASSOR och sockarna hade stasat!!!!
varning för otäcka bilder
Detta är mina STOCKAR till fötter/ben efter att h hållit igång hela dagen
Dessa bilder är tagna EFTER badet!
Här syns det inte riktigt hur stasade benen var!!
Nog är det underbart att vara gravid! Men jag börjar längta mer och mer efter att slippa krämpor och dylikt!
Inte länge kvar tills vi snusar på vår bebis!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mkt =)

Sofia, skaffa stödstrumpor för tusan!! Jag har flera par.. om du vill ha ett par begagnade (men jag har inte använt dom så jag vet inte hur de passar)

Postat av: Lisa

Stödstrumpor på momangen!!!

2012-04-24 @ 08:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback