Fredag morgon

Har legat och vridit och snurrat och sovit konstigt inatt.. Så efter frukosten (som jag fick på sängen;) ) och att Robert åkt till jobbet så somnade jag om och vaknade 11:14 !!
Ganska så jätteskönt.
Speciellt skönt för att jag inte har några planer ALLS för denna dag.. Så jag mår verkligen inte dåligt över att jag sovit hela förmiddagen!
Mitt paket med min klänning som jag vann på tradera har kommit så jag ska hämta den i eftermiddag då Robban slutat jobba för dagen!!
Hoppas även på att min glossybox ska landa i brevlådan idag.
Fick ett sms från posten igår om att ett brev från glossybox var inlämnat och påväg till mig. Men jag fick det inte igår.. Hoppas hoppas att det är själva lådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback