shoot me!!!

Idag känner jag att jag lever kan jag lova!
Träningen igår med styrkemix och aerobic var sjukt kul!
Jättejätte bra pass..
Men glömmer man att stretcha ordentligt då får man skylla sig själv om känna som jag gör idag.
Vaknade med världens huvudvärk, ryggen är stel och magen värker. Allt är träningsvärk!
Okej, jag ska vara glad att jag äntligen fått träningsvärk men vafan.. inte såhär mycket samtidigt. Det är bara jobbigt.
Aja, Blev i alla fall att ligga kvar extra länge i sängen för att huvudvärken skulle släppa..
Nu är det något bättre..

Gubben har inte packat NÅNTING. Vi handlade igår och jag har börjat packa ihop mina kläder som ska med.
Känner mig jelvligt stressad då jag förstår att jag säkert kommer få packa för oss båda.. så vi hinner fara i tid.

Ska slänga i mig några hårdbröd och börja bära ner brädorna.


kanske springer ner på stan och köper dessa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback