träning check

Inatt var vi ut på Challenge och lyssnade på Tarmgas som hade en lite reunion där.
Vi försökte inte ens kliva in i  "publikmängden" som hoppade och tjoade framför scenen.. vi satte oss ner och kollade på skärmarna i stället och baara lyssnade på dem.
Det var en himla trevlig kväll och faktiskt rätt kul att sitta och kolla på alla fyllpaltar :)
Vi gick hem cirka halv 2.

Imorse klev jag upp, åt lite frukost, slängde på mig träningskläderna och drog till korpen med Annica och körde ett pass bodypump.
Det nya passet med nya övningar har inte känts lika givande som det de hade innan jul..
Men idag känner jag faktiskt träningsvärken komma smygandes i mage och ben!
Riktigt riktigt skönt!

Nu sitter jag och gubben i soffan med varsin kopp kaffe och kollar matlagningsprogram på tv :)
Ska ta det lugnt till 15:30 då jag ska iväg och jobba kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback