tränat och färgat håret

Efter jobbet så bestämde jag mig för att färga håret..
Forstod att jag kanske inte skulle hinna till träningen men jag var så taggad på att förändra mitt hår.. så jag glömde ringa och meddela Annica.. som jag skulle träna med.
5min innan jag skulle tvätta ur färgen så ringde hon och taggade mig att skynda mig och skölja ur färgen så att vi skulle hinna fara och träna..
Jajjemen, jag hann göra mig klar på typ 7 minuter..
Och vi hann till korpen och vara med på aerobicpasset!
Passet var fantastiskt kul.. Men jag hängde inte alls med.
Kände mig helt lost.. Det var så många år sen jag var på aerobicpass så jag kände mig verkligen som en nybörjade.
Kom in i blocken litegrann men inte tillräckligt för att de skulle sitta.
Men nästa gång kommer det nog gå kanonbra! :D


Nu ska vi se film :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha =) ja vi bor här och försöker bli någorlunda färdiga. Inredningen kommer ta lååång tid!! Du får komma och kika när det är klart =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback