Not an Addict







Har insett att jag inte längre kan räkna hur många gånger jag har tatuerat mig eller legat under nålen.
Första gången var jag 17 (tror jag) det blev en tribal på höger överarm (som nu är täckt av en uggla)
Andra gången blev några månader efter den första.. En tribal på ryggen (som nu är täckt av 3rosor)
Den for jag tillbaka och fyllde i efter några veckor.
Tredje tatueringen blev en liten älva på magen
Fjärde gången var hos en gubbe i hans källare (kommer inte ens ihåg vad han hette) Han fick skriva Anna Sofia i nacken och göra 3snöflingor på vänster vad.
Sedan träffade jag min tatuerande man som körde en döskalle på höger vad.. som sedan fick några rosor och spindelnät runt sig.
Efter det blev det en hyllning till farmor på vänster underarm och en diamant på höger underarm
Bestämde mig för att täcka över tribalen på ryggen med 3 rosor.. En ros blev färglagd efter någon månad och de andra 2 väntar på att få lite färg.
Inte länge efter det så fick en uggla täcka över tribalen på höger överarm. Ugglan fick också vänta på färg i några veckor.. Döskallen som ugglan sitter på har ännu inte fått färg.
En mic och Johnny Cash text Get a Rhythm fick pryda min vänstra underarm... som sedan blev omringad av snöflingor och skuggning som sträcker sig ut lite på handen.
Nu senast blev det en svala och körsbär på höger underarm.
Vad har jag glömt? Jag hoppas att jag fick in allt.
Tycker själv inte att jag har mycket/många tatueringar.. men det är väl en del i beroendet ;)
Nä, men jag tycker tatueringar är jävligt fint. Har alltid gjort. Hoppas att jag alltid kommer tycka det =D
För jag vill ha fler



Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha ett garage? Det var vell endå i hans egna studio i hans källare ;D

Postat av: Joss

Fan va snygga tatueringar du har!

2011-02-18 @ 10:42:55
URL: http://sickbitch.se
Postat av: Maria

Fan du har ju tur som har en gubbe som tatuerar också! =)

2011-02-18 @ 18:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback