framförhållning

Har ikväll varit på födelsedagsfika hos Marika.. Skulle egentligen inte köpa någon present åt henne eftersom min present är resan till Umeå med mig ;) Men jag hittade en liten grejj på stan idag som jag köpte åt henne!
Efter fikat så passade jag på att fara och tanka upp bilen så jag slipper göra det imorgonbitti..
Vi åker härifrån kring 9 så det känns jevligt bra att redan ha fulltankad bil.

Har sprungit runt i lägenheten sen jag kom hem och letat laddaren till min digitalkamera..
Helt jävla bort är den!
Har ingen som helst aning om var den kan vara.
Känns som att jag har sökt i varenda låda & vrå i denna lägenhet. Laddaren måste vara någon annan stans!
OM jag ids så kanske jag tar med systemkameran istället!


aja, jag måste i alla fall packa nu! Har ingen aning om vad jag ska ta med mig.
kläder, smycken, hårgrejjer, skor... dags att plocka fram nått ballt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback