Deladtur

Sen tar jag helg..
Jag ska på en timme tillbaka till jobbet för att jobba till 21. Sen är jag ledig 2 dagar och kliver på igen på julafton.
Har försökt sova nu mitt på dagen men har inte gått så bra eftersom Robban jobbar hemma.
Kommer vara ordentligt trött ikväll och somnar väl säkert sisådär kvart över 9 :P
Imorgon bär det av till Arjeplog.
Ska äta frukost hos Anci, träffa Elin och äta lunch med dem... Sen när Bea slutat jobbet så ska hon åka med mig tillbaka till Piteå.. Blir nog ett stopp i Arvidsjaur för att käka..
Både hon och jag är ju gravid så det blir för många timmar att vara utan käk, om vi inte äter i Arvidsjaur..
Vill ju inte riskera att vi båda börjar må illa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir säkert en bra dag i Arjeplog, härligt när du kommer hem med habberbrö:):) OCH kör bra, pass upp för djur, ta det lugnt!!!!! vi ses omk 19.00 Liten julafton, julklappar och kolapaj:)

2011-12-21 @ 17:43:27
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg!

Bara några dagar kvar till julafton nu.. har du hunnit köpa alla julklappar? :)



Missa inte att du kan vinna en iPhone 4S i min blogg (+ en massa andra grymma produkter!). Du finner alla populära tävlingar i min meny!



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg.

http://FLAVOURED.se

2011-12-21 @ 21:47:43
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback