24år och 3dagar

Det har riktigt varit fullt upp hela helgen..
När jag kom hem från jobbet på fredagen så hade Linn anlänt och maten stod klar på bordet.
Resten av dagen/kvällen hade vi fika gäster här och jag tror aldrig att jag har fått så många presenter någonsin.
Sjukt trevlig födelsedag måste jag säga.
På lördagen drog vi ut till Kallfors och hälsade på min systerdotter som var där hos sin mormor.
Nästan hela tjocka släkten kom dit samtidigt som oss också..
Pappa, monica och farmor.
Vi fikade lite men stannade inte så länge för att hinna hem och göra oss i ordning inför festen på kvällen..
HUVVA ja kan inte tänka på festen just nu. Mår fortfarande illa och har ont i huvudet.
Det var roligt här hemma, vi spelade ett sällskapsspel som hette Mini Mig. och sedan drog vi ut på Valdino.
Mådde ovanligt konstigt dåligt på Söndagen och sov därför bort hela dagen.
Vaknade ca hundra gånger inatt och på morgonsidan hade jag migrän så jag ringde och sjukanmälde mig.


Ska det numer vara såhär att jag mår dåligt 2 dagar efter att jag har druckit så slutar jag dricka.
Jag började dricka väldigt sent på lördagen eftersom jag kände att jag hade jättekul utan att dricka.
Så nästa fest är jag nykter och förhoppningsvis ska jag inte behöva bli bakis nån fler gång.
Jag är less alkohol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback