lovely day

Bästa dagen på denna månad i alla fall..
Började dagen men låååång sovmorgon.. Klev nämligen ur sängen först kl 11 och då hade gubben dukat fram frukost åt oss!
Efter frukost och tillpiffning sådrog vi upp till Luleå och handlade lite smått och gott..
Har så himla många presentkort och värdecheckar så jag tänkte använda mig utav dem på våran shoppingrunda..
Det började bra med besök på Parelle (fick en presentkort där i födelsedagspresent av Roberts far och Carina)
Handlade ögonbryns mallar (kanonbra förövrigt), lös ögonfransar och ett litet kit från Isadora med läppstift, läppglas och ett nagellack! Det kalaset gick på 43kr för mig..
Efter det så barkade min plan..
Vi gick in på Make up store (där jag inte hade presentkort) och jag köpte mig en ögonbrynspenna.
På Åhlens hade jag en värdecheck men jag handlade ändå för mer än det beloppet!
Köpte nämligen småpyttepytte kläder till Sara och Andrés lille Edward.
Påväg tillbaka till bilen så traskade vi in på Intersport också..
Yes, där hittade jag ett par träningsbrallor (vilket jag behövde men inte hade presentkort till)
Så nog sprättades det ändå pengar för mig idag!

En timme efter vi kom hem från Luleå så drog vi iväg till Sara och André för att äntligen få träffa lille Edward..
2dagar gammal och söt som bara den!!!
Robert sa att han bara skulle ta på honom, inte hålla i honom.. Så blev det då icket!
Robert satt och höll i Edward mest hela tiden! Så himla mysigt!!!


Vi stannade där i nästan 3 timmar.. Sedan var vi tvungen hem så att Robert hann packa... Men jag ville då itne åka hem! Skulle kunnat stanna där hela natten! För lille Edward var så himla söt, snäll och mysig!!
Och luktade så gott!!! Som småbarn ska! :D

Nu sitter vi i soffan efter att ha tagit ett långt bad.
Ska se Boondock saints.. IGEN!! Världens bästa film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback