ÄNTLIGEN

Kikade in på Kicks.se och hittade ÄNTLIGEN Viva Glam Gaga lipstick!
Hade först tänkt köpa läppglanset men när jag såg att det fanns läppstift så valde jag det i stället!
Med läppstiften får man fram färgen men det blir inte lika "kletigt" på läpparna som läppglans..
När jag använder läppglans så får jag aldrig pussar från Robert eftersom han inte gillar kletet!
Men med läppstift kan man "matta ner" glanset/kletet  om man smackar på lite hushållspapper, och samtidigt behålla färgen/nyansen.


Köpte även en annan produkt från MAC..
En Cover up som används för att täcka det blåa under ögonen bland annat

 

Så jevla härlig färg!


Kommentarer
Postat av: gulan

skitbra läppstift :)

Postat av: Linda Nilsson

Ser ju super häftigt ut, kommer passa dig kanon!! Säkert lite skillnad mot dollarstore ;)

2010-11-29 @ 22:49:07
URL: http://nogg.se/2grabbar1mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback