handlat

Jahapp, lyckades även denna gång smittas av Robert!
Han har haft lite feber, ont i halsen och varit snuvig i nästan en vecka..
Vanligtvis brukar jag aldrig smittas av förkylda folk men igår började jag få lite rethosta och inatt fick jag ont i halsen! Det bränner och gör ont att svälja!
Dock ingen feber eller snuva! Så nog överlever jag detta :P

Igår pratade jag med Malin på Skype. Hon bor nu i Bellingham i USA! LÅNGT LÅNGT BORT! :(
Men hon har redan träffat vänner så det kommer nog bli jättebra för henne där borta! Hon kommer hem i mars! :)

Igår traskade jag även några vändor på stan.. Köpte rätt så mycket faktiskt.. fastän jag är nästan pank! :/
Det blev kuddtyg från trasan.. schackrutigt svart/vitt till mina 2 stora "sittkuddar" och 2kuddar i soffan. Kommer bli skitsnyggt!
2 mössor, en till mig och en till Robert! Men jag vill ha hans mössa också. Den var riktigt snygg!
En sjal från rean på Carlings! Snygg som fan! Svalor och döskallar i svartvitt!
plus att jag köpte en kavaj! JAG?! Det trodde jag aldrig!
Men den var inte så himla fäänsy fäänsy. En halv kavaj.. Den går nedanför boobisarna, trekvarts ärm och har lite runda nitar på axlarna.
Kavajen ska jag nog använda ikväll då vi ska gå ut och äta på challange bar.
Jag, Robert, Edin, Malin (edins fjälla), Robban i Takida och deras ljustekniker.
Det kan bli himla trevligt! Killarna är här och blir gaddade av Robert och Edin..

 





Kommentarer
Postat av: Emma

Oj oj ska du ut å svira med kändisar? =)

Vad fin kavajen lät, var är den ifrån?

Postat av: Sofia

Gumman, börja ta mer kort och lägg ut, och på dte du köper ;)

2010-01-10 @ 23:22:06
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback