crash

boring evening fooschoo!!
Visst är det bra att kliva upp tidigt på morgonen och ta vara på hela dagen!
Jag har hunnit vara förbi Grans smådjurshus, skjutsa robert på jobbet, hälsa på farsgubben, gå ärenden på stan samt fika med Erika, laga middag och sett Victoria Secret show... Men nu sitter jag här i soffan och är Kraftigt rastlös!
Det är alldeles för kallt för att gå ut på en promenad, jag har ingen direkt lust att måla på min väggmålning.. och jag har inte nog socker för att kunna baka nånting!
Dålig fantasi, okej! Men jag kommer inte på nånting skoj att hitta på såhär sent på kvällskvisten!
Älsklingen ligger i sängen och snarkar... sjuklingen..


Torsdagar kan va himla tråkiga 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback