,

Hittade lite tidsfördriv på Marikas blogg..



Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: bestämde mig för att diska snart
Det sista du sa högt: Puss, hejdå
Det senaste någon sa till dig: Puss, hejdå
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: popcorn igår kväll
Vad var det senaste du köpte: en nutrilett smoothie
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: kallt och strålande sol
Godaste glassmaken: Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Sover du tungt: nej
Drömmer du mardrömmar: Ja, ibland
Trivs du med ditt jobb: Jag älskar mitt jobb!
Favoritklädsel:
Leggins och nått snyggt till det.
Favoritlåt just nu: Satan takes a holiday - Missy
Vad ser du om du tittar till höger: Tavlan som jag fick av Robert igår
Vad gör dig glad just nu: Musik, sitter hemma själv
Vad ska du göra härnäst: diska & städa undan efter gubben
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: rastlös!
Favoritgodis: Choklad och surt
Kläder just nu: Linne..
Sommarplaner: jobba och försöka hinna med massa kul
Hur många kuddar sover du med: 2st..
Spelar du något instrument: nej, men jag har spelat klarinett
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: att jag mår bra
Är du kittlig: Sjukligt kittlig i nacken och under vänster fot
Snarkar du: Ja
Stjärntecken: Vågen
Äckligaste insekten: myror! HUVVA
Längtar du mest efter just nu: Robert såklart

Kommentarer
Postat av: Jonna

thanxs ska kolla in den också ;) Kan aldrig lä'sa för många bloggar, hahahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback