torsdag

Å fy tusan! Jag som hade tänkt promenera till jobbet idag, inser nu att jag kommer blåsa bort i slasket!
Det är +/- 0º ute, blåser, snöar och är jevligt slaskigt! Inte riktigt det december väder jag vill ha!
Blir nog att ta bilen till jobbet ändå.
Jobbar 10-16 idag och på kvällen så kanske jag drar på ett aerobic pass..
Har inte bestämt mig ännu..


har i alla fall planerat in treäningen såhår:

måndag: Step
Tisdag: Bodypump
Onsdag: Vila
Torsdag: kaaaanske aerobic
Fredag: Styrkemix

ledig helg

Måndag: Step
Tisdag: Innebandy eller bodypump
Onsdag: om vi spelar innebandy på tisdag så går jag på pump. om det blir pump på tisdagen så går jag på styrkemix.

sen har korpen julstängt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback