måndag

Helgen blev riktigt mysig faktiskt.. mycket grillning!!
Linn från Arjeplog var och hälsade på.. så på lördagen följde jag henne runt på stan en sväng..
På kvällen var det tänkt att vi skulle följa henne till en fest på pitholm, men jag och Robert blev bjudna över till brorsan och käka grillat istället.. och det tackar vi inte nej till..
Vi åt gott, Robert och Viktor ritade massor och Viktor har hon hittat sig en ny favorit.
De kom riktigt bra överrens..
Robert fick ta en kram av Viktor när han skulle gå och lägga sig.. men när jag ställde mig på knä och ville ha en kram så sprang han bara iväg hahaa.. lillskiten!



När Viktor gått och lagt sig så spelade vi lite Buzz..
Jag och Frida (svägerskan) var aldrig i närheten av så duktig som Robert och Brorsan var,
Men roligt var det..

Efter att ha spelat Buzz ett tag så böerjade klockan bli mycket så jag och Robert traskade in till stan och gick ut på Challenge..
Roberts nyfunne vän William var ut och efter krogen så fick vi skjutsa av några kompisar till William som var chaufför för kvällen!


Jag älskar Lindas sminkblogg. En tjej som jobbar make-up artist på Make up store och bloggar på VeckoRevyn.com
Försökte härma en av de sminkningar som hon lagt upp på bloggen.
Blev riktigt fint men min sminkning blev inte riktigt lika mörk som hennes..


På Söndagen mådde vi som förtjänat.. Illamående och ont i huvudet..
Men vi drog till Britt och åt grillat och njöt i solen på altanen..
Sedan åkte vi till Roberts lägenhet i munksund och började städa och plocka undan där.
Förhoppningsvis så får Mattias flytta in i lägenheten i veckan.. Så denna vecka kommer förutom jobb bestå av rensning, flyttkartonger och städning.



På kvällen tog vi en promenad och hämtade bilen som stod kvar hos brorsan!

Riktigt mysig helg..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin du är pullan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback