surkärringen

Igår på eftermiddagen så började grannen spela gamla schlager/ dansbands låtar!
Jag blir galen på dem! Visste inte vad jag skulle ta mig till.. så jag bestämde mig att fara till Britt..
När jag gick ut hörde jag att detinte var grannen på samma våning.. utan den här gången var det grannen UNDER mig..
Jag har fått för mig att det är ett ungt par som bor under mig.. Men jag kanske har fel?
Vilket  par i 20års åldern väljer att spela dansbandslåtar på högsta volym en torsdag kväll????

Denna gången valde jag att inte hämnas.. Jag lämnade istället mitt hem och åkte till Britt..
Där hade min moster lämnat en sen födelsedags present åt mig.
Jag fick en brödrost! Riktigt bra present!!
Så imorse åt jag och Robert frukost här för första gången!
Kaffe och rostat bröd! nammi nammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback