lite uppdatering

Jasi, vad händer i mitt liv just nu? Inte så speciellt mycket.
I veckan har Sara färgat min utväxt.. Svarthårig igen, äntligen!!
Fått veta att jag ska få jobba jul igen! (vilken jag verkligen vill)
Eftersom mina deltidsdagar från Akassan är slut så måste jag jobba heltid varje vecka eller så vara arbetslös.. Som tur är så har jag fått 3 veckor heltid nu i November samt 2veckor heltid i December.
Jag kommer att jobba hela veckan då Julafton infaller, samt några dagar veckan därpå.. Jobbar till 16:30 på nyårs afton men kommer vara ledig nyårsdagen!
Jag hoppas på att få spendera nyår med Robert.. Vi kanske hänger med Tobbe till Kåbdalis men ännu är ingenting bestämt, tror jag.

I helgen jobbar jag.. Jag jobbar 7långa dagar i rad.. torsdag fredag lördag söndag måndag tisdag och onsdag!
På Torsdag är jag ledig för då är Anci här i Piteå och jag ska följa henne till sjukhuset!!

Mitt hem ser ut som en bombnedslag, men det ska jag fixa till veckan.. imorgon eller tisdag.. Jag orkar städa i helgen då jag jobbar 19,25h!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo och en strl för stora för mig :(

Postat av: frida

hej sofia! :) hur har du det? så du är kvar på berget?! skoj! saknar er alla jättemkt!

Hur som helst..jag har ju också slut mina 75 dagar snart..och pratat med akassan. Och du har rätt att tacka nej till jobb under en vecka om de understiger 40 timmar, för att få stämpla istället. Låt säga att du bara blir bokad en onsdag 7-12 och inget mer den veckan, så får du tacka nej. Då tjänar du ju mer på att stämpla, men de är ju sjuka regler! Men tänkte bara så du vet!! ;P

Kram frida

2009-11-25 @ 20:21:56
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej! :) hahha fattar inte att du hakat upp dig på mina stackars foppa ;P hahah de är dom bästa skorna! funderade på att köpa fodrade nu i vinter, men jag skippade det ;p

Jo men när du har slut dar så får du tacka nej till jobb! kolla med akassan får du se. ;p

Nåja! Hur är allt med dig?

Längesen jag hälsade på, får ta och göra de ;P

Men jag jobbar mkt, och grejjar i huset och så..;p

Hörde du att jag gift mig?! ;p kram på dig!

2009-11-26 @ 22:39:38
URL: http://hemmapaflodvagenfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback