long day

tar aldrig denna dag slut?
Det känns som att allt jag har gjort idag har blivit gjort på två dagar.
Jag har hunnit sitta ute i solen och fikat på morgonen med Jonna, gått på en promenad (kort dock, men ändå en promenad), ätit mjukglass i solen på byxtorget, slöat i soffan hemma hos Jonna, åkt till Reprisen i Öjebyn med Lillan, Danne och Ante.. vandrat på stan med Lillan. Köpt gardiner på DollarStore.. Fått mina gardiner strukna (av Lillan), skjutsat henne till sin kusin, varit hos Pappa och sett hockey, fikat och firat lillasyster och NU är jag hemma..
Klockan är bara strax över sju... Ska jag verkligen göra nånting mer idag?
Jo, nu ska jag sätta upp nya gardiner i sovrummet och köket!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback