hemlig

Jag har inget pokerface men jag kan vara duktig på att vara hemlig.
I går var jag nämligen på möhippa i Umeå/Örträsk.
Min kusin Emma ska gifta sig 6juni med sin Fredrik.
06:45 blev jag hämtad och vi åkte till Emma och väckte upp henne. 08:30 var vi på träningslokalen i Vännes där vi sedan fick oss lite morgonträning.. Step + styrka.. Riktigt kul var det och Emma fick vara "utklädd" med bedvärmare, randig badräkt, svettband och toffs på sned!


Efter det åkte vi in till Umeå på Wilmas (jag tror det hette så) .. där Emma fick en helkroppsmassage och vi hade bokat 3timmar spa. Där satt vi i jacuzzin och drack alkohol och njöt..
Efter det blev detmiddag/buffe hemma hos moster Gun.. Senast jag åt så god mat måste ha varit på min bal..
Riktigt jävla gott var det.. Jag är mätt än idag..
Sen fortsatte festen hemma hos Emma i malmby.. Jag blev aldrig riktigt full så jag lämnade festen 00:30..

Men riktigt kul var det!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hihiih skoj ;)

Japp men än har jag inte blivit det, längtar!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback